onsdag 14 augusti 2013

Stinging like a bee I earned my stripes I went from zero, to my own hero

Idag stämmer min dag lite bättre. Vaknade typ halv ett och kollade på Housewives of Beverly Hills och käkade frukost haha.

Idag ska jag försöka plugga. Eller jag ska inte försöka, jag ska! Ska börja läsa om och analysera min svenskabok som jag ska skriva min uppsats om och så ska jag även försöka hinna med mer kemi! :)

Hade ju dock varit lite lättare att plugga om inte både Roar och Applause hade kommit ut på Spotify och om jag inte hade varit ensam hemma med min kompis högtalare som jag snott från honom. Vill bara ha musik på högsta volymen hela dagen nu eftersom dom andra i huset alltid klagar annars haha! Men men, what to do, thats life!

Märks det att jag är obsessed med mina två VS huvtröjor haha?

Om någon undrar vilken bok jag har så är det Älskaren av Marguerite Duras!

Valde den inte alls pga dess storlek haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv