söndag 4 augusti 2013

Burn baby

God morgon! Nu är jag utvilad efter en underbar dag igår. Satt vid Örebro flygplats och kollade på flyguppvisningar i 6 timmar. Det var även helt underbart väder, varmaste dagen vi haft i sommar, med inga moln på himmelen (hemma i Värmskog åskade det mohahahaha). Eftersom jag satt i solen hela tiden så fick jag sjukaste brännan haha. Dock har jag tur eftersom jag inte blir så röd utan mer brun, men jag hade fortfarande ont och den sista timmen var riktigt jobbig haha.

Efter showen så åkte vi in till Örebro till min syster. Fick min födelsedagspresent från henne och sen åkte vi och åt mat samt handlade mat åt henne. Kom hem runt tio tror jag och var lagomt varm och trött.

Idag ska jag jobba tyvärr, är så inte pepp. Ska försöka sammanfatta det sista kapitlet i fysiken idag i alla fall. Har så mycket att göra och nu är det inte så jättemycket kvar av sommarlovet så nu blir det att kötta pluggggg! ;)






Haha, kände mig som en bakpotatis efter 6 h i solen. 

Sexigaste benen i stan. Idag ser det i alla fall bättre ut! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv