onsdag 7 augusti 2013

What Film Noir You In

Så där, då var man äntligen ledig i några dagar! Har fullt upp de här tre dagarna ändå, så ingen vila här inte!

Imorgon så fyller min pappa år så då ska vi såklart fira honom. I övermorgon så fyller jag 17 och då ska jag fira hemma här under dagen och sen på kvällen så ska jag på fest hos en av mina bästa kompisar. Nästa dag så blir jag hämtad av mamma på förmiddagen och så åker vi hem så jag hinner med på en fotbollsmatch i Klässbol. Det är nämligen Klässbol - Värmskog som ska spela då! :)

Det är vad som händer dessa dagar framöver. Kommer nog köpa min nya mobil snart också. Tror jag ska köra på HTC One X + :)

Har nyss målat naglarna med finaste färgen någonsin. Lugnt min nya favorit (har även en ny från min syster som jag inte provat än, men som är så hiiiimla snygg den med)! Fick den här från mamma och det är Sephora, "What Film Noir You In?". Jag älskar ju lila och den här är glittrig och så himla awesome. Den var inte så himla genomskinlig som så många glittriga lack brukar vara. Jag körde på tre coats även fast det hade räckt med två (på bilderna har jag två). Jag är bara petig hehe ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv