lördag 31 augusti 2013

En lite mindre patriot

Där var den lördagen borta. Skolan har börjat och helgerna går än en gång waaay för fort. Men sånt är livet!

Kalaset var trevligt med god mat och roliga människor! Körde även kubb och kicked ass, as per usual haha. Håller på att ladda ner en film som jag ska ta och se på innan jag lägger mig. Imorgon ska jag försöka skriva en labbrapport, men som vanligt har jag då glömt viktiga papper i skolan, så vi får se hur detta går! ;)

Bjuder på en ny progress pic som jag gjorde nyss! :)

Fjärde Juli förra året i USA (efter jag tog bilden så bytte jag shorts för jag kände mig så tjock i dessa). Den nya bilden tog jag alldeles nyss, kan inte ens ha dom shortsen nu för att dom sitter alldeles för löst. Hoppas att vågen kan börja gå ner snart igen eftersom jag har varit på en platå ett bra tag nu. Det är bara att fortsätta kämpa på! :)


2 kommentarer:

Bloggarkiv