måndag 26 augusti 2013

Hektisk helg

Wow vad snabbt den här helgen gick! Jag hade fullt upp jämt hela tiden och fick aldrig tid att uppdatera här på bloggen.

I fredags så gick jag och Fannie på stan, käkade mat och gick sen på bio och såg The Mortal Instruments. Filmen var riktigt bra tyckte jag, men flera av karaktärerna såg inte alls ut som jag hade tänkt mig, vilket var lite tråkigt haha. De två huvudkaraktärerna var däremot jättebra! :D

På lördagen så åkte jag, Fannie och Marcus till våra vänners bröllop tillsammans. Det var ett fint bröllop och det var kul att umgås med alla vänner. Vi sov även över där och stannade uppe till tidigt på morgonen. Sov typ 4-5 timmar haha.

Söndag sen så åkte vi hem mycket senare än vad jag trodde vi skulle göra, runt tre-fyra typ (kommer inte ihåg riktigt). Då var det dags för mig att packa och efter några timmar hemma så flyttade jag in hit till Karlstad igen! :D

Skoldagen idag var helt okej förutom att det inte fanns någon mat att äta (as usual) typ! ;) Ikväll så ska jag på två pass på Friskis. Får dock se hur jag känner efter det första passet och se om jag orkar haha. Ska i alla fall på Step och sen blir det kanske Core också! :)

Miley Cyrus – Wrecking Ball









Mitt nya favoritplagg som jag köpte i fredags och hade på mig idag i skolan! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv