torsdag 29 augusti 2013

Förkylning stoppar inte mig

Hejsan! Hoppas allt är bra med er små läsare :)

Själv så är jag lite förkyld faktiskt. Är nästan aldrig förkyld/sjuk så när jag faktiskt blir det så blir jag alltid så förvånad haha, är inte van det här! Sov med fönstret öppet inatt och temperaturen sjönk väldigt mycket inatt så kontrasten var nog lite för extrem för min kropp att hantera haha. Är bara lite snuvig och tätt i näsan, så jag överlever ;) Som jag sa till mina vänner förut "Jag kan inte vara förkyld för jag ska ju träna sen!" Så träning blir det ändå!

Ska testa Aerobics passet för första gången ikväll. Hoppas att det blir kul! Har ingen aning om vad det är faktiskt, men på deras hemsida så står det "Stegkombinationer med dansig känsla. Här bygger vi upp block med ösiga och kul stegkombinationer. En riktig konditionsutmaning! Kan vara lite trixigt i början men beroendeframkallande i längden.". 

Tycker det låter alldeles utmärkt haha! :) Har en känsla av att det blir typ Step, fast utan Stepbräda typ ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv