torsdag 22 augusti 2013

Första dagen tillbaka

Efter 3 h sömn, vaknade jag hur pigg som helst imorse klockan 6. 8.20 var jag utanför Friskis...som var stängt. Det var tydligen fortfarande sommartider så de öppnade klockan nio. Meeeen, smart som jag är så gick jag in till något random kontorställe där tre män satt och frågade dom om de kunde vakta min väska medans jag sprang, vilket de kunde. SÅ efter 30 min jogging kunde jag senare gå in på Friskis, köpa mitt nya kort och träna styrka i drygt 40 min.

Tog sen bussen till skolan och kom i tid till uppropet och allting! Dagen var okej och det bästa av allt var att jag äntligen, äntligen, äntligen fick överskåp. Fick till och med mitt lyckonummer 9 + att min plastgrej som satt på skåpet var lila (min favoritfärg) jämfört med alla andras som var blå hahaha.

Efter skolan åkte jag in och träffade Fannie på stan. Vi träffade även en annan vän som vi gick runt med lite och fick oss tårta och kaffe på torget eftersom kungen kommer dit idag! Sen satt jag och Fannie och pratade tills min skjuts kom.

Nu blir det att se på nya avsnittet av Geordie Shore, för jag har längtat efter det flera dagar nu haha!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv