torsdag 1 augusti 2013

Sluta bry mig så mycket

Skulle egentligen åka till Charlottenberg med pappa i morse så de skulle väcka mig runt elva. Jag vet inte ens om någon var inne i mitt rum i morse och försökte, för när jag vaknade efter tolv så var ingen hemma utan de hade åkt till stranden och på bordet låg det en lapp som sa att vi kan åka senare. Brukar komma ihåg om de har väckt mig och jag har somnat om, men idag måste jag ha varit väldigt trött för jag kan ärligt inte komma ihåg.

Idag är redan en konstig dag för jag har ingen matlust alls och jag är inte ens hungrig. Tvingade i mig en macka klockan två bara för att jag blev irriterad på att min kropp alltid ska krångla när det kommer till mat. Det är så sjukt jobbigt. Önskar att jag kunde vara en normal människa som kan äta normalt och väga normalt och inte behöva bry sig alls. Story of my life.

Nej, ska sluta vara sur nu. Life is a battle och om livet vore lätt så skulle det inte vara roligt alls. Samma sak vore det om jag hade hittat en klänning till bröllopet på första försöket, whats the fun in that liksom. Bättre lycka i eftermiddag lol!

Det är augusti idag också. Det betyder att det snart är födelsedagstime. Fannie fyller år den sjätte, pappa den åttonde och jag den nionde! :) Kan inte fatta att det har gått så mycket utav sommaren. Känns som jag har lagt på mig jättemycket i sommar även fast jag vet att det bara är mitt huvud som bullshitear mig (tror jag...eller?), men nu vill jag bara tillbaka till mitt gym i stan....

Här är jag i mitt ananaslinne. Ha en bra dag!

Tycker jag ser bra ut men samtidigt känns det som om jag har blivit mycket större på sistone igen? Ugh I dont know, önskar att jag inte brydde mig så mycket men det går inte att inte göra det när man heter Emilia.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv