tisdag 6 augusti 2013

Bullshit

Hade faktiskt skrivit ett inlägg igår morse men sen vart jag stressad och glömde publicera det så det var kvar på datorn när jag kom hem på kvällen och då passade det inte riktigt att publicera det haha. Fail på den.

Igår kom jag i alla fall hem från min kompis på morgonen, käkade frukost och drog sen till jobbet. Blev hämtad vid jobbet sen och åkte direkt till Degerfors och såg på Degerfors - Landskrona spela. Det blev 2-0 till Degerfors! :D Kom hem och la mig hyffsat tidigt för jag vet inte hur många timmar jag sov natten innan, så många var det nog inte i alla fall för jag var himla trött haha.

Idag jobbade jag och har bara hunnit komma hem och äta. Fick även reda på att de inte vill fixa min mobil (på garantin) för de anser att problemen är pga yttre skador. Det är absolut bullshit och jag är så sur haha. Tror vi ska ringa och höra men just nu verkar det som om jag måste köpa en ny mobil igen. Yey. Hade planerat att spara pengarna jag tjänar ihop i sommar men nu verkar det som att jag måste lägga en del på en ny mobil. Stort jävla fuck my life på den. :\




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv