onsdag 31 juli 2013

Ingen vila här

Här åskar det för fullt! Fast det börjar försvinna nu (förhoppningsvis) så nu kan jag uppdatera er lite snabbt.

Har jobbat idag och har nu 3 dagar ledigt. Har fullt upp under dessa tre dagar. Imorgon ska jag kanske till Charlottenberg med pappa och sen vid midnatt ska vi åka till Örebro och hämta min syster som kommer dit med bussen vid 2 haha. Kommer hem 4-5 fredag morgon lol. Jag åker med helt frivilligt bara för att jag tycker synd om pappa om han ska behöva åka ensam + att jag är van att vara uppe så sent ändå så det är lika bra att åka med och hålla pappa vaken! ;) På fredag kväll ska vi sen till min bästis och hennes familj för att fira mammas födelsedag eftersom hon inte var hemma då.

På lördag sen så ska jag och pappa upp tidigt för att åka till Örebro flygplats. Vi ska nämligen på Flyg & Motor dagen som är då. Ska bli hur kul som helst! :)

Nu vet ni vad jag har för mig de närmsta dagarna!

Har börjat läsa senaste House Of Night boken "Hidden" också för jag hade totalt glömt bort att den fanns och att jag inte har läst den än haha. Det är den tionde (!!) boken i serien. Det här är min andra favoritserie när det kommer till böcker! :) Bra nu när det åskar! ;)


 Några bilder från när jag var på min första airshow i Indianapolis förra sommaren. Fick ju även flyga med hem till Tennessee sen. Först flög vi i formation en bit och sen när de andra lämnade oss så fick jag själv flyga planet i princip hela vägen hem. Pretty cool. Hade bästa sommaren någonsin. 










Två bilder från när vi flög i formation hem!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv