måndag 6 augusti 2012

Big day!

God morgon världen! Idag är det en stor dag!
Idag fyller nämligen min bästa vän, Fannie, 16 år! Hon är ju dock fortfarande i Frankrike atm så det blir att fira henne när jag får se henne igen (på min födelsedag haha)! :D
Sen kommer även kära pappsen hem från OS i London idag, ska bli gött och intressant att få höra om allt coolt han varit med om!
Det är även min sista jobbdag idag (har bara den 15de kvar sen) så jag får betalt och har sen ledigt ett tag så jag kan soooova och göra massa annat kul, fylla år t.ex :D
I övermorgon fyller pappa år, den åttonde! Dagen efter fyller jag år. Fattade aldrig detta fenomen som liten. Att pappa fyllde år bara en dag före mig men ändå var han så mycket äldre. Det funka inte i min hjärna haha! Men tro mig, nu vet jag ;)

Ikväll ska förmodligen jag, syrran och mamma in till Kd för Zumba, det är gratis ute lektion utanför Värmlands museumet ikväll! Aldrig varit på det förut med Zumba är alltid kul :) Ska kanske även kolla på en eventuell ny cykel! Men allt beror på vädret, man kan aldrig vara säker att det kommer vara fint väder här i Sverige tyvärr, så det märks väl vad det blir ikväll! Men vi hoppas på fint iaf!

Ha en bra dag ;*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv