onsdag 29 augusti 2012

Onsdawg

Jag må ha haft en kass dag igår men någon lyssnade på mig där uppe och gjorde så jag fick en splendid dag idag!
Så många små, roliga saker som gjorde min dag bra. Något så patetiskt att jag t.ex hittade en lila överstrykningspenna i en affär, har velat haft en lila men inte hittat en! Sen skulle jag köpa det nya busskortet, tydligen fick man det gratis + att det var laddat med 50 kr från början, as najs ju! Fick även jättesöta bday pressies från Kanelius och även en Lady Gaga "Born This Way" poster från Mirella, har de bästa vännerna ever! :')
Fick även sällskap på stan utav bästa Linnea efter skolan, vi gick runt och kollade i en massa coola affärer som jag inte ens visste fanns, köpte protein pulver också (för att vi ska bli biff kriminella)! Nej men det är bra för fettförbränning och återhämtning efter träning. Jag äter även inga kolhydrater alls så jag lever på mest protein och nyttiga fetter, med protein shakes är man säker på att man får i sig tillräckligt med protein! Var iallafall najs att ha sällskap, hade skjuts hem vid kvart i fem, blir så sjukt drygt att vänta annars! Men nu är det ÖVER. Slipper allt det där nu för nu banne mig flyttar jag in till helgen! :D

Just det, glömde ju berätta det viktigaste. Får tillbaka min mobil imorgon! Hämtar ut den påväg till Karlstad (och Stockholm) imorgon, lyckaaaa!! Fett bra service, gick väldigt snabbt, tror den varit inne lite mer än en vecka. Hoppas bara den är fixad nu då! ;) Det kan ju också vara ett plus haha...

Har nyss skrivit klart och skickat in engelskan och nu ska jag träna ofc!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv