onsdag 15 augusti 2012

Blev glad igen

Så var äntligen sista dagen på LM dagen öööver! En av mina arbetsgivare kom strax före fyra, höll mig sällskap, dela på en Sprite som hon bjöd på, gav mig en datorväska med en massa saker i, fick min sista lön och sen fick jag gå en halvtimme tidigare! Dagen var dock helt okej ändå eftersom jag ringde och prata med Kanelius mellan alla besök och mest låg ute och solade. :)

Igårkväll var dock verkligen ett helvete, kunde inte somna asså. Tänkte på allt, min hjärna kunde inte hålla käften. Och ja, mycket handlade det om skolan. Såklart de flesta av er inte fattar hur det kan vara så svårt för mig, men asså, 90% av tiden i ettan åkte jag in på morgonen och hade ingen aning hur jag skulle komma hem. Det är fett störande kan jag meddela. Jag fick gå tidigt från lektioner flera gånger och ibland skippa hela lektioner för att jag skulle kunna komma hem hahaha. Nu när schemat ser ut som det gör blir det typ 3ggr svårare att komma hem. Och nej, just nu har jag inget ställe att bo på. Jag väntar och hoppas varje dag att vi ska få ett "Ja" någonstans men atm är det osäkert hur det blir!

Märkte nu att jag låter måttligt desperat och deprimerad. Vet själv att det kommer ordna sig men det suger att det ALLTID ska vara så jävla krångligt!

Ny mentor får jag också. Woop woop!

Sen hittade jag den här bilden på datorn. Blev glad igen. Hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv