onsdag 1 augusti 2012

Kväll

På kvällens schema:

* Fixa mitt rum lite eftersom jag får besööök imorgon av Fanny :D
* Duscha
* Måla naglarna (ja, redan), blir nog galaxy igen fast med andra färger :)
* Kolla på 21 Jump Street om jag hinner
* Lyssna på musik hela tiden :')

Dog nästan på vägen hem förut, var sååå nära att trampa på en orm, den var as liten (trodde det var en fucking gigantisk mask först) och ganska söt. Fett frän färg också. Exakt samma färg som mina nya Jeffrey Campbell skor typ!
Även om den var liten hindrade det inte mig från att skrika "Holy shit" och hoppa en meter. Om någon råkar veta vilken sort det är så kan ni väl lämna en kommentar så kan jag googla om den är giftig och sen skryta ännu mer ;)


En dyster bild på mig också i vintermössa när jag satt och frös ihjäl på jobbet idag! Men men, update på hur jag ser ut liksom :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv