måndag 20 augusti 2012

Min käraste ägodel

Härlig träning! Jag gick, jag sprang, jag powerwalka. Finns ju fan inget sätt att träna här ute i skogen som man tillslut inte blir trött på/får nog av efter ett tag. Jag är en sånn som måste ha variation! Ska bli så himla gött nu när jag ska bo i stan för jag bor as nära Friskis!
Blev lite rädd förut (ja, rädd) när jag kom på att jag inte har min mobil = offline spotify längre. Sen kom jag på att jag har min allra käraste ägodel (nu när mina usa-print hörlurar är döda) kvar, min mp3. Slutade dock använda den typ och har bara med den på resor, ifall mobilen av någon anledning skulle dampa eller ta slut på batteri under en lång bilresa eller något så måste jag ha med den, bara ifall liksom. Fick den för typ 2 jular sen och var så himla obsessed med den då eftersom det var typ min enda källa till musik (hade ingen egen dator heller) så jag la in musik på den hela tiden och jag är så SJUKT lycklig över att jag gjorde det. Min mp3 innehåller 1214 låtar just nu och det är så kul att lyssna på alla låtar man "glömt bort". 
Än så länge är det sommar -09 och -10 som har haft bäst musik, no doubt about it!!

Träning är verkligen bästa terapin ever, även om det "bara" är en promenad. 


bra låt jao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv