torsdag 23 augusti 2012

Första dagen

Asså, det hände fett mycket saker idag och det är väldigt mycket nytt känner jag. Först och främst är det sjukt mycket folk på skolan, har aldrig varit såhär många elever förr och det märks verkligen, det är folk överallt och vi palla inte ens käka lunch för kön var sjuuuukt lång!
Jag fick såklart underskåp, igen. Kan hända att jag skrek fml över hela korridoren. Jag fick inte mentorn jag ville ha, dock tror jag det blir bättre såhär för den andra sa till mig idag (första dagen liksom) att jag måste prata mindre och lyssna mer, samt vårda mitt språk. Söt osv. Kommer bli ett intressant år detta!
Vi har även fått två nya i klassen vilket alltid är kul eftersom det sticker folk från klassen ganska ofta tyvärr! Schemat har även ändrats så att vi slutar 16.10 på fredagar istället för 17.30. Någon har ett hjärta <3!

Det var iallafall sjukt kul att se alla igen och jag hoppas verkligen att det här året blir splendid! :) Har saknat mina vänner sjukt mycket i sommar! ;*

Be happy, we survived the first day!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv