tisdag 28 augusti 2012

Stockholm, Gaga and Lorenzo

Hann dra ut och träna innan det värsta regnet kom, jisses vad det drog på sen. Blev ju såklart dränkt och frös ihjäl ändå haha! Men så värt det, gud vad gött det var att komma ut igen!
Imorgon är det sista skoldagen för mig den här veckan, sen blir det Stockholm med syrran. På torsdag kväll ska jag äntligen få se min största idol live, jag snackar såklart om Lady Gaga! Just nu känns det helt overkligt, jag har liksom inte greppat det än. Inte säker om jag någonsin kommer göra det eller om allt kommer kännas som en stor, underbar dröm. Vad som än händer är jag säker på att detta kommer bli den häftigaste konserten på länge, Lady Gaga är en GRYM live artist (jag tycker att hon är den bästa, ever) och hon är ju grym som fan. Kan inte bli annat än epic!
Så nu slipper ni snart läsa om denna konserten hela tiden haha...

By the way tycker jag att det är så sjukt roligt att Nicole (Snooki) äntligen har fött sitt lilla barn, Lorenzo. Gulligt namn också! Som jag skrivit en gång så tycker jag om Jersey Shore och Snooki är helt klart min favorit, så fin och rolig. :) Hennes son kommer säkert bli lika underbar!

God natt läsare ;*


På tal om barn, är inte den här tatueringen sjukt vacker?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv