fredag 17 augusti 2012

Man är ganska liten egentligen



Är ensam hemma idag! Iallafall ett tag. Har på mig min nya stickade tröja idag från Rut m.fl. köpte den i Örebro. Tycker inte om höst kläder så mycket eftersom jag är ganska färgglad. Hösten älskar jag dock, själva årstiden, mysigaste tiden på året men även en slags nystart. Man börjar ett nytt skolår, för vissa blir det en ny skola med nya klasskompisar som gäller men även om det är som för mig själv, att jag "bara" börjar tvåan så känns det ändå som en ny start. Jag kommer läsa nya ämnen, riktiga IB åren börjar, jag kommer bo i stan, nya rutiner, kanske joina ett nytt gym. 
Sjukt svårt att greppa att jag börjar tvåan! När man var yngre och gick typ i sjuan tyckte man att dom som gick på gymnasiet var så himla gamla och stora. Nu är jag själv en utav dom och känner mig inte ett dugg gammal elr värst stor. 
Man är så liten när man tänker på hur stor värld vi bor i...

Idag ska jag bara chilla, kanske ta en promenad sen, kolla på TFPoBA säsong 2 som snart har laddat klart också! Inget speciellt som händer den här fredagen, imorgon blir det fest och på söndag vet jag inte vad som händer...ganska drygt här ute haha! 

Älskar Taylor Swifts nya låt, har nästan tjatat ut den redan, men inte riktigt än! ;)
Bodde ju faktiskt i hennes hometown Hendersonville i sommar och träffade hennes gamla highschool lärare på en nagel salong. Måste ju supporta henne nu! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv