torsdag 16 augusti 2012

Braceface och naglar

Tänkte dra ut till sjön idag men sen kom alla moln och förstörde den idéen. Har annars svarat på ett mejl angående min mobil. Måste skicka in den och jag hoppas verkligen den blir fixad för jag vill inte behöva spendera pengar på en ny mobil. Speciellt inte nu när jag redan har en massa planer som jag sparar till!

Annars har jag inget planerat idag egentligen. Ska försöka träna även fast jag har mitt skavsår. Måste även fixa mina naglar. Får se vad det blir den här gången! Räknade nyss ihop att jag har exakt 40 nagellack nu! Har även vissa som jag och syrran delar på från U.S.A haha! O.P.I <3 Egentligen är det inte så konstigt att jag måste fixa mina naglar hela tiden. Det räcker med att en chip så blir jag irriterad och hackar bort as mycket från alla andra naglar!

Tror förresten att jag aldrig har berättat den största anledningen till varför jag målar mina naglar hela tiden. Förr så bet jag på mina naglar heeeela tiden, dom var helt sönderhackade, sjukt äckligt när man tänker tillbaka på att man faktiskt bet på sina naglar! Sen fick lillla jag en tågräls i käften och blev Braceface, efter ett tag ändrades mitt bett så jag hade ett mellanrum mellan min över och underkäke, jag kunde alltså inte bita på små/tunna saker = naglar. Jag kunde helt enkelt inte. Så mina naglar blev ganska långa och helt plötsligt var det mycket lättare och snyggare att måla naglarna. Sen fick jag ju ett intresse för det och försöker nu testa nya saker hela tiden.

Hemska naglar :( Men ser ni vad långt hår jag börjar få!!! :D


Jag kan inte vara den enda som kommer ihåg den här serien? Blast from the past!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv