fredag 24 augusti 2012

Sko fredag!

Äntligen heeelg! Slutade hyffsat tidigt, gick in till stan med Saga, träffade mamma och spenderade en hel timme inne på Stadium! Men nu har jag äntligen nya träningsskor, både för inne och ute. Eftersom det även var 3 för 2 på alla skor fick jag även ett par typ träningsskor som jag tänker ha vardagligen. Har alltid haft dåliga, platta skor, sånna som är snygga som fan och "inne" just nu som Converse och liknande. Men mina vader har verkligen totalt screwed up och att gå runt i platta skor med ingen support alls är ingenting som hjälper precis. Så nu kommer jag gå runt med dessa ett tag och se ut som världens sportfåne typ! Äsch...att må bra är viktigast och hjälper detta mina vader är det helt klart värt det! :)

Everyday skorna. (Damn blixt ville inte samarbeta haha)

Inneskorna!

Uteskorna! Mina favoriter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv