söndag 5 augusti 2012

Labrinth

Hej allihopa!
Har haft 3½ underbara dagar med Fanny här, har varit riktigt roligt! Blir ganska tomt nu fram tills Fannie kommer hem förmodligen, but i´ll survive! Fanny inception där, men ah, ni fattar!

Imorgon är sista dagen på jobbet, sen har jag ledigt och bara en dag kvar sen! Sjukt gött! Det är så sjukt roligt när jag sitter på jobbet och så går folk och slår i huvudet. Det är ju ett gammalt hus och dom var ju kortare på den tiden så husen är ganska små. Var tvungen att ta kort och visa (jag är 167cm), så roligt haha!

Just nu lyssnar på "absoluta Tennessee albumet". Lyssnade på det hela tiden där nere. Jämt. Jag var obsessed för varenda jävla låt är bra. Nämligen Labrinth´s album "Electronic Earth": Labrinth - Electronic Earth
Så sjukt awesome och varje gång jag lyssnar på det nu öser jämt minnena in från U.S.A. Gud vad jag saknar det <3

Nej nu blire kvällsmat och att spela spel med mina systrar! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv