tisdag 7 augusti 2012

Segis

Hade absolut ingen lust att gå upp imorse, vaknade lite då och då och hörde hur det spöregnade varenda gång så nej, gick upp 2.30 pm istället haha! Käkade frukost och vid tre var det ju olika finaler i gymnastik, satt ju såklart klistrad framför tv:n då! Gött för U.S.A som tog ett par medaljer, så grymma <3
Idag har det verkligen varit en "t-shirt och mjukisbyxor dag" haha. Är helt död! Ska strax ut på en promenad eller powerwalk, får se vad jag pallar. Har börjat använda appen "Endomondo Sports Tracker" som tar tid, räknar brända kalorier och hur långt man går samt vissa andra saker. För mig är det segt att få igång GPSen men jag antar att det kan bero på att jag bor här ute i ingenstans typ! Tycker att det är en intressant app iallafall, jag kör på gratis versionen ofc! ;)
Sen måste jag även packa in pappas och fannies presenter, måla naglarna, duscha och fixa iordning lite på rummet.
Är verkligen en kvällsmänniska haha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv