måndag 13 augusti 2012

Vill vara frisk nu


Att ta en promenad med musik i öronen på högsta volym när man har ett öra som är helt skumt pga förkyldning är ingen bra idé, jag har nu sjukt ont i mitt höger öra. Känns som det är lock för öronen men det är omöjligt att fixa, sjukt irriterande! (Det försvann nyss, kändes som hela örat sprängdes)
Fick iaf in en promenad även fast det mest var jobbigt och tröttande. Har verkligen ingen energi!
Asså jag HATAR att vara sjuk. Jag är aldrig sjuk typ, men när jag väl blir det går hela min värld under.

Att vara frisk är verkligen inget man ska ta förgivet. Ibland kanske det tar något så litet som en förkyldning för en att verkligen tänka efter och fatta vad tur man har när det kommer till sin hälsa! Finns så många andra som har det mycket värre!

Ta hand om er! ;*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv