tisdag 21 augusti 2012

Sjukt galet awesome bra

Blev en 5k powerwalk såhär på kvällen, riktigt najs! :) När jag var ute och gick tänkte jag på att jag förmodligen vill färga håret brunt nu till hösten/vintern! Får se om det blir av, först ska jag iaf silver-shampoonera ut all färg som är kvar...Jag tänker väldigt mycket har jag kommit på, way för mycket ibland, har kommit fram till att jag har cirka 7 olika planer till efter jag tar studenten om vaddå...TVÅ ÅR? Jag är lite patetiskt!
Nu blire dusch och lite kvällsmat! ;*

Förresten, är det bara jag som är typ kär i David Guettas "She Wolf"? Asså, Sia har en kickass röst. Älskar den, myyyycket bättre än Titanium (ooooh där fick jag nya haters)! Ryser när jag hör denna, galet braaaa! Vågar nästan säga att det är en utav hans bästa so far...galet! David Guetta – She Wolf (Falling to Pieces) [feat. Sia]

Ska måla naglarna sen förmodligen (eller imorgon), har hittat ngt awesome, hoppas det funkar! Visar när det är klart :)

gammal bild..bort med all fäääärg










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv