måndag 20 augusti 2012

Det kanske går bra ändå...

Om jag ska vara ärlig är jag sjukt depp över att skolan börjar på tordag. Its the truth. Jag har absolut ingen motivation alls just nu, vill verkligen inte. Visst mina buddies är där, kommer ha i princip alla klasser med Ebba och Kanelius vilket är bra (för annars skulle jag dö) men egentligen spelar det ingen roll för det är jag själv som måste fixa mina egna läxor, prov och uppgifter och just nu känns allt bara otroligt omöjligt.

Kom nyss på att jag ska se Lady Gaga nästa vecka. Sitter nu här med gråten i halsen. Holy shit. Den första veckan i skolan går nog helt okey ändå med tanke på att jag ska till Sthlm nästa torsdag och fredag för att se min störta idol ever tillsammans med min syster. Holy shit, kan dö lycklig sen.

Nej, ska ut och träna nu, skiter i det här jävla skavsåret och att mina skor suger. Måste rensa huvudet lite.

Sjukt random inlägg jao.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv