onsdag 8 augusti 2012

Känner mig som ett litet barn...

Lyssnar på awesome musik och chillar eftersom varje gång jag ställer mig upp blir jag sjukt yr...lagomt spännande sådär haha!
Får väl lägga mig snart eftersom jag måste upp hyffsat tidigt imorgon! Får besök av Fannie och dom vid 11 :D Sen ska jag även skypea med släkten i U.S.A och när Fannie slutar jobba ska vi åka in och käka i Karlstad på kvällen. Blir även fotbolls final och telefonsamtal från U.S.A på kvällen!
Tycker det är lite synd att det inte riktigt är någonting "stort" att fylla 16 i Sverige men men, it´ll be fun ändå! :)

Asså gud, känner mig som ett litet barn, sitter här och räknar ner minuterna typ haha! Kände inte alls för att fylla år imorn några timmar sen men det sitter att fortfarande i! Lite kul är det ju faktiskt ;)
Inte varje dag man blir sweet 16!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv