tisdag 28 augusti 2012

Då allt går fel

Idag är en dag då allting går fel och jag vill bara gå och lägga mig igen. Kändes även som om skoldagen aldrig tog slut, vi gick från lektion, till lektion, till lektion. Det tog aldrig slut! Så fett drygt asså, pallar inte skolan haha! Känner dock att jag kommer in i det igen mer och mer för varje dag som går så jag hoppas att det blir bra snart igen! :)
Efter skolan träffade jag Fannie, drog till Espresso House och fick i mig kaffe, underbart! Det är så sjukt kallt ute, fryser ihjäl ju.

Ska snart skriva lite engelska och sen ska jag ut och träna, längtat efter att träna som fan, hann ju inte igår :'( Dock kom jag nu på att jag träna i söndags så jag missa bara en dag haha!
Nu regnar det också, åååååh så inte min dag idag -.-' 
Ska ut på en PW även om det så är åska, storm och tsunami sen!!

Tänkte bara informera er som undrar att jag flyttar in till Karlstad nu på söndag! :D Jag ska bo hos några vi känner på Lamberget! Tror det kommer bli jättebra! Har dock aldrig cyklat i en stad förut, själv är jag van att cykla på landet och att ha hela vägen för mig själv. Kommer vara mycket nytt nu i början men så fort jag lär mig allt och kommer in i alla rutiner så kommer det bli great tror jag!

Ingen mer negativ energi, nu köööör vi igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv