fredag 31 augusti 2012

Stockholm

Jag är nu hemma från en helt störd tvådagars resa i huvudstaden. Jag är nu fattig, har i princip inga pengar kvar men GUD vad värt det är. Fick tag på allt jag ville ha under denna lilla resa. En till Gaga t-shirt, hennes nya parfym och en hoodie från American Apparel. Allt är mega underbart och jag är jättenöjd! :D
Konserten var out of this world. Kan inte ens försöka förklara med ord, det går inte. Det var helt enkelt magiskt. Hon är så himla bra. Så SJUKT bra. Kan fortfarande inte första att jag har sett Lady Gaga live, kan nu kryssa av det på min bucket-list! :D
Har en massa video klipp från konserten men jag är lite osäker på om jag vill lägga upp dom eller inte. Vill dock tipsa om en ny låt som hon sjunger på konserten, hade faktiskt hört den innan igår men igår var den ju såklart helt underbart, satt och grina då haha. Så himla fin! På våran konsert tog hon även upp en tjej på scenen som satt bredvid när hon sjöng denna...hon är underbar <3

Princess Die






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv