måndag 27 augusti 2012

Flygplan och lifesavers

Den här dagen har varit lång, alldeles för lång. Åkte sju imorse och kom hem strax innan nio ikväll.
Gick i skolan till 17.35 och efter det tog jag tåget till Kil, mötte mamma där och åkte sen ut till KSD flygplats för att hämta syrran. Fick se lite flygplan samt när syrran landa, gäller att hitta det braiga stället inne i den lilla flygplatsen (åh jag är så nördig ibland haha). Blev glad igen efter en tuff dag iallafall! Flygplan är så vackra, blev så himla rörd när jag stod där, spelar ingen roll hur tuff skolan är eller hur lång vägen blir, någon gång hoppas jag verkligen att det är jag som är piloten.
Även om jag inte blir just pilot så vet jag att flygplan och flygning alltid kommer vara en del i mitt liv, blir så glad utav det! :)

När jag sen kom hem såg jag att jag hade fått födelsedags paketet från U.S.A. Sprang och hämtade en sax och slet upp paketet och hitta en sjukt stor påse med Lifesavers (ett av mina favorit godisar från U.S.A), dog av skratt asså. Dom är så galna! Det är seriöst 1,16 kg haha, hittade den påsen när jag var där nere hos dom men sen glömde jag att köpa dom ändå! Nu räcker det iallafall ett bra tag framöver ;D
Älskar och saknar min familj där borta fett mycket asså...:(

bild från i somras när jag hittade den i affären haha! U.S.A och deras godis och stora förpackingar. Gal1!

Någon månad senare hemma i sveariket en kall höst dag!

Åh herre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv