lördag 25 augusti 2012

Gangster 96

God morgon!
Hade faktiskt på ett alarm idag strax efter nio. Måste börja komma upp på morgonen även under helgerna så att det inte är så jobbigt under veckorna och så att jag slipper käka frukost 2pm. Det är faktiskt inte så hemskt att vakna "tidigt", har jämt hur mycket energi som helst just nu (dock har jag fett mycket energi hela tiden haha). Ska ut och träna sen för att döda lite energi! Då kan jag även prova mina nya löparskor och kläder.
Ett tips för er som har svårt att ta steget och verkligen dra ut och träna: Ha på er träningskläderna redan så är det mycket större chans att du faktiskt går ut och tränar!
It works for me iallafall! :D

Sjukt awesome att det stor G96 i mina skor, såg det imorse. Gangster 96 asså. Är ju född 96 ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv