onsdag 22 augusti 2012

Min sommar!

Då var dagen här, sista dagen på sommarlovet. Jag kan inte förstå det, det har gått äckligt snabbt, yeah thats right, ÄCKLIGT snabbt! Asså, jag var i U.S.A en månad! Om det känns som det? Inte alls. U.S.A känns alltid som en annan värld, känns som mina släktingar och vänner är så sjukt långt borta, att dom inte riktigt finns om inte jag är där, för det är då jag ser dom liksom. Svårt att förklara.
Sen har ju sommaren här hemma varit...ehm...intressant haha! Jobbade på LM gården som en gnu, var på Hamfesten två dagar och hade besök från min buddie Kanelius här tre dagar. Sen var det ju även O.S. Underbara O.S asså, gjorde min sommar här hemma så mycket bättre. Vad har jag gjort mer egentligen? Solat, badat, fyllt 16, varit sjuk. 
Det är typ vad jag har gjort, brukar alltid glömma bort någon stor grej som jag har gjort. Men sen jag kom hem tror jag inte jag gjort någonting speciellt eller åkt någonstans, jag och mitt minne asså haha!
Än har jag faktiskt fortfarande kvar sommarens höjdpunkt, Lady Gaga konserten! Kommer vara sick!

Nästa sommar får vi se vad som händer, har redan några idéer och tankar men ingenting bestämt, dock måste jag snart ta ett snack med mina föräldrar och bestämma. För snart är December här och då ska man boka biljetter om man vill få det billigt och bra!

Jag är även sjukt taggad för höst! Asså, jag älskar luften under hösten, alla färger, kunna dricka sjukt mycket te och tända en massa ljus och lyssna på awesome musik. Ååååååh!

Min sommar i bilder:


















Nu är det okej om hösten kommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv