fredag 7 december 2012

Äntligen helg!

Äntligen är det helg och det enda både jag och Fannie ville göra ikväll var att vara hemma, så det blev inget tonår för oss. Själv har jag kollat på Glee och väntar på att både det nya Jersey Shore avsnittet och VS Fashion Show ska laddas ner. Är så oerhört trött och är lite rädd att jag ska bli som jag blev i måndags igen, vill inte må så igen :\ Försov mig liksom 1,5 h imorse. Ja...jag missade fredagens kemi lektion igen. Inte varit på denna fredags lektionen på ett bra tag nu haha. Skippade i alla fall att träna idag (förutom mina 60 squats då) och kör nu under helgen istället så jag får in 5 dagar! :) 5 träningspass är minimum för mig under en vecka. Försöker hålla mig till det! Men ibland blir det 4 och ibland blir det 6, bara så det är. Så nej, jag tränar inte varje dag. Det är inte optimalt för kroppen att köra 7 dagar, även fast jag ibland vill!

Igår var jag ju på spinning och det var jättekul faktiskt. Det var bättre musik. Smart drag av Friskis asså, kommer ju hellre gå på medel passet än bas passet liksom haha! Idag har jag dock ont i vaderna. Mina vader har blivit så mycket bättre nu när jag springer och cyklar mycket mer, stelheten släppte liksom efter jag fick kramp den där ena gången (någonting positivt från att vakna med kramp...). Så himla skönt att slippa springa med stenhårda vader! (y)

Nu har Jersey Shore laddats ner, äntligen! Ha en bra kväll ;*

Älskar detta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv