tisdag 11 december 2012

Mycket på gång

Äntligen har jag blivit klar och skickat in min viktiga skrivuppgift i engelskan. Tycker man borde känna någon slags lättnad över att vara klar med första stora saken som jag har gjort på IB, men nä. Vill bara ha jullov nu asså. Är så himla trött på att gå i skolan. Jag är inte skoltrött, utan trött på att vara i skolan om ni förstår vad jag menar. Behöver en ny omgivning nu helt enkelt! :)

Förut köpte jag även hårfärg. Fannie ska bleka och färga mitt hår på lördag. Är faktiskt lite orolig över om det kommer bli bra eller inte, men jag vill mest få bort utväxten och de gamla resterna från det lila och turkosa i håret. Jag hoppas det ser okey ut i alla fall. Så jag kan vistas runt folk liksom!

Imorgon ska jag hem till Ebba på kvällen. Vi är ett gäng som ska laga och käka tacos och ha det allmänt kul hela kvällen! Ser fram emot det jättemycket! :) Bra onsdagskväll häng helt enkelt.
På torsdag eftermiddag åker jag hem till Värmskog för att kolla på lucian där förhoppningsvis och sen på fredag morgon åker jag och pappa in till sjukhuset här i Karlstad för då ska jag opereras. Blir lite spännande det. För er som undrar så har jag fått reda på att de helt enkelt ska ta bort tänderna. Ingen big deal. Förutom det faktumet att de ligger djupt ner i tandköttet och måste hackas bort, bit för bit (y) Myyyyyys haha! Wish me luck allihopa!

Vet alltså inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera den här lilla bloggen den här veckan. Ska även ha filmkväll med F och M på lördag osv osv. Men det märks.
Uppdaterar jag inte på ett tag så vet ni i alla fall varför! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv