söndag 2 december 2012

Första advent!

God morgon!
Glad första advent allihopa! Klockan tre ska vi på en liten advents gudstjänst och julmarknad här i lilla Värmskog. Innan det ska jag träna har jag tänkt mig! Tänker nog cykla inne för jag kommer frysa ihjäl om jag springer ute idag, det är ju drygt 11 minus här ute i skogen!

Fixade pepparkaksdeg igår så det ska jag baka ikväll också. Julkänslor till max det! Måste hinna plugga lite engelska också, kan väl säga att det inte står högst på listan även fast det borde kanske... Bara tre veckor kvar i skolan, varav flera dagar är schema brytande + att jag är borta lite då och då. Sen har jag klarat av halva gymnasiet. Damn! Kommer ihåg första dagen i ettan som om det var igår. Samma sak som att jag kommer ihåg första advent förra året som om det var igår. Tiden skrämmer mig.

Ny header på bloggen också, om ni inte märkte det. I like it a lot! 

Vad jag ser från mitt fönster här hemma. Yeaaah min mobil kan ta panorama bilder, skit coolt ju lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv