torsdag 6 december 2012

Så dryg vecka

Sov hela 11 timmar inatt men jag har fortfarande varit trött jämt hela dagen. Känns som om snön är sövande! Det har snöat konstant i två dagar så jag tycker det kan sluta nu. Vill inte att det ska bli för mycket!!

Imorgon är det äntligen helg! Även fast jag inte var i skolan halva måndagen + tisdagen så känns det som den här veckan har varit så otroligt dryg. Men imorgon är det äntligen fredag. Ska åka hem till Värmskog och sen ska jag till tonår i Grums på kvällen. Har inte så mycket planerat denna helg faktiskt. Gött, men ändå lite tråkigt. Tar igen det nästa och nästnästa helg antar jag! ;)

Nu somnar jag snart så det är tur att jag ska på Spinning nu med Louise. Hoppas på att få energi för jag måste skriva svenska sen som ska in senast 23:59 ikväll. Har inte börjat än! Känns bra </3
Och snälla, snälla, snääällaa Spinning Medel pass. Ha bättre musik än Spinning Bas passet...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv