måndag 10 december 2012

Är det fortfarande måndag?

Hola bitches!
Längsta dagen evaaah. Så nära att jag somnade på de två sista lektionerna för jag var helt död i huvudet efter en lång dag. Dagen var så lång att det inte ens känns som måndag längre, känns som det borde vara tisdag eller något. Mindfuck på hög nivå nu asså...
Jag är jättetrött, har skolarbete och vill bara chilla så jag ska nog bara ut på en promenad sen, orkar inte dra till Friskis. Tänker ha en lugn tränings vecka (vilket det kommer bli ändå med operationen på fredag osv)!

Idag hör ni. Idag var första dagen jag klarade av att jag mina Dr Martens på mig hela dagen utan att få värsta fetaste skavsåren! :) Fick i princip inga skavsår så jag hoppas på att de slowly but surely börjar få bättre passform :) Är så glad för de är så sjukt snygga asså! Älskar dom lika mycket som när jag såg dom första gången haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv