tisdag 18 december 2012

Nattfotboll

Så himla ovärd skoldag idag, blev så sur. Skrev ett värdelöst prov som gick jättedåligt, hade håltimme, lunch, kollade på en kort tecknad film på en lektion och sen fick vi gå från den lektionen (värt right?), hade världens hål igen och sen hade jag kemi. Tur att det är min sista skoldag imorgon för nu är jag skoltrött på riktigt asså!

Ska strax ut och springa en halvtimme, orkar inte dra till Friskis så jag drar ut istället. Sen ska jag hem till Ebba innan vi senare drar till nattfotbollen på Sundsta. Kan inta säga att jag är värst pepp just nu för jag är så otroligt trött. Blir nog bättre efter jag tränar nu! Brukar ju få så himla mycket energi haha!
Ta hand om er! :)


Snälla någon köp mig dom här springskorna! Snyggaste ever?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv