söndag 16 december 2012

Ny vecka, nya möjligheter

Jag har haft en riktigt chill helg. Nästan för chill for my own liking. Jag var jättekass med att träna denna vecka, jag tränade i princip inte och att inte träna på en hel vecka har jag nog inte gjort sen i våras eller något (så ni kan förstå ångesten jag har). Har ätit dåligt också, så jobbigt asså! :( Önskar jag kunde spola tillbaka tiden typ två veckor. Efter operationen fick jag inte träna heller under drygt 3 dagar, men imorgon kan jag nog börja, och damn right I am. Jag tänker träna varenda dag den här veckan. Den enda dagen som kan bli svår är lördag då jag åker tidigt till Oslo och på kvällen så ska jag på Swedish House Mafia konserten! :D Annars är det no excuses den här veckan. Det är okej att ha en dålig vecka, bara man aldrig aldrig aldrig ger upp helt och hållet!!

Fick även reda på att alla psykologi lektioner är inställda den här veckan samt nästan alla engelska lektioner, förutom morgondagens. Det är även HL Kemi lektion på torsdag vilket betyder att jag är helt ledig på torsdag! Aw yeah! Har alltså 3 riktiga skoldagar och till och med dom är annorlunda. Imorgon ska jag även på spexet på morgonen eftersom jag missade det i fredags. Slipper gå på tyskan pga det! Yey! Känns som den här veckan kommer gå riktigt snabbt.

På tisdag natt är det även SÄG´s nattfotboll så då ska jag ut och sen dit såklart. Men som sagt, träningen den här veckan är verkligen no excuses. Så hur jag än mår så tänker jag träna varje dag och äta bra i alla fall. ;) Här. Få lite motivation. Så köttar vi järnet den här veckan, tillsammans! :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv