fredag 28 december 2012

Ultimata chill dagen

Idag är nog den ultimata chill-dagen. Eftersom jag börjar bli utvilad vaknade jag strax efter 11. Har käkat frukost, kollat på Jersey Shore Reunion och bara spelat spel på mobilen och suttit vid datorn i pyjamas, hela dagen. Ska strax kolla på Step Up 4 med syrran. Hon fick den i julklapp, vilket är lite roligt eftersom den inte har kommit ut här i Sverige än. Dom filmerna är alltid så bra så jag är jättetaggad att äntligen få se den!

Igår kväll såg jag också en jättebra film, The Perks Of Being A Wallflower. Måste verkligen läsa boken nu då alla säger att den är mycket bättre än filmen och jag tyckte att filmen var bra! :) Funderar nästan på att köpa den. Längesen jag läste en bok för min egen skull, oftast blir det att jag läser böcker som vi måste läsa i skolan och dom är oftast rätt kassa. Jag älskar när man hittar riktigt bra böcker!

Att ha lov är verkligen underbart. Att kunna göra vad man vill. Men skulle ledigheten och friheten verkligen vara lika skön om man inte hade någonting att vara ledig ifrån? Alla längtar tills man tar studenten och är "fri". Men är det verkligen så gött tro? Att inte ha någonstans att återvända till efter ett tag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv