torsdag 20 december 2012

Ledig dag

Idag var jag som sagt ledig! Uh så gött det var, fick sova hela 16 timmar! Käkade frukost, kollade på en film och sen drog jag till stan en sväng. Var tvungen att köpa de sista julklapparna. Slutade även med att jag köpte världens skönaste gråa typ tunika och även ett par gråa tights inne på Gina!

Har verkligen blivit förkyld igen. Förr blev jag aldrig sjuk och nu verkar det som om jag aldrig blir helt frisk. Vet inte vad som händer men irriterande är det i alla fall!! Men jag vet i alla fall att jag inte tänker göra samma misstag och träna sönder kroppen igen. Så jag skippade träningen idag med. Hoppas på att komma ut och springa, eller cykla inne imorgon när jag kommer hem till Värmskog! Hoppas att jag mår lite bättre imorgon! :)

Imorgon är det bara julavslutning och lite mentorstid i skolan och sen kommer pappa och hämtar mig. På kvällen är det även julavslutning på tonår och så ska Fannie med hem och sova över eftersom vi ska upp tidigt och åka till Oslo nästa morgon! Tagga! :D

Och nej jag tror inte att jorden kommer gå under, känns som man borde ha märkt något redan liksom haha ;) Så lugn ner er barn och sov gott så hörs vi...<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv