måndag 17 december 2012

Just run

Gick till Friskis som stänger tio...men Friskis stänger tydligen nio nu under julen. Jahapp. Fick gå hem i slasket igen. Men jag fick mig en extra 20 min promenad fram och tillbaka. Bytte i alla fall kläder och drog ut och sprang (inget kunde stoppa mig från att träna ikväll asså), något utav det roligaste jag har gjort på ett bra tag. Jag är van att springa ute på landet där det bara är en lång väg med en massa skog och ängar överallt. Det var så himla kul att springa runt på gatorna i gatuljusen medans snön föll från himlen. Sprang i snön, backar, trappor och hoppade över lite saker för att träna lite extra. Vet inte varför det var så kul. För att jag inte tränat på ett tag? För att jag var rädd att jag inte skulle ha någon kondis efter en veckas icke-tränande? För att jag sprang drygt 30 min konstant och var knappt trött?

Kul som fan var det verkligen! Mindre kul är dock fysiken som jag har imorgon, har inte ens kollat på det än :\ Oops! Men så himla värt att offra plugget för det här asså.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv