lördag 1 december 2012

Warrior

Igår så drog jag till Friskis efter skolan och gick på Dans passet. Tycker inte riktigt om passen i Stora salen. Inte dom som jag har varit på i alla fall. Men äntligen, efter två dagars träning, så tränade jag bort onsdagens väldiga träningsvärk!
Sen så skulle vi dra på bio med tonår så äntligen fick jag se Breaking Dawn. Åh herreguuud vad bra den var! Bästa filmen på länge, helt sjukt vad fabulous och genius den var.

Idag sov jag till typ halv två, var hyffsat trött tror jag haha. Käkade frukost, kollade på Glee, och har bara chillat. Har en vilodag idag också, den här veckan har varit jättebra och bra resultat får man utav det! Så stolt över mig själv haha! :)

Nu ska jag kolla på nya Jersey Shore avsnittet om jag kan hitta det någonstans. Måste även kolla på Julkalendern ikväll. Det är ett måste för mig varje år asså, är så barnslig av mig men det är banne mig tradition! Kanske blir att se nya Spiderman filmen ikväll också, inte sett någon Spiderman film än så det är väl dags nu kanske! ;)

Bästa albumet nu, the IB-drop out levererar. Ja, Ke$ha gick IB innan hon hoppade av gymnaiset ;)
Ke$ha - Warrior






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv