måndag 31 december 2012

Im your national anthem, God youre so handsome

När jag faktiskt blivit klar med det här inlägget så är det säkert den 31 redan (tar mig evigheter att skriva ett inlägg haha, är så dryyyyg), nyårsafton, sista dagen på året. Ganska coolt asså! Jag som inte ens brukar tycka om nyår är verkligen jättetaggad bara för att jag vet att 2013 kommer vara mitt bästa år ever! Vägrar låta det vara något annat än awesome! :)

Så vad har jag gjort idag? Jag har sovit länge, käkat frukost, kollat på tv, tränat, ätit mat och kollat på film(er). Cyklade på våran motionscykel i 20 minuter och trodde att jag skulle dö, jag föredrar att springa haha. Ska försöka komma ut imorgon, annars blir det cykeln igen och det vill jag helst undvika! ;) Körde även lite styrkeövningar på det. Sen käkade jag en massa onyttigt på kvällen så jag tror inte den där träningen gjorde värst mycket haha. ;) Well, well, känns alltid bra att ha tränat! Mentalt så var den där träningen bra iallafall (y)

Jag har även blivit ganska obsessed med Lana Del Rey. Har lyssnat på henne någon enstaka gång innan men aldrig riktigt tyckt om hennes låtar. Men nu, helt plötsligt, är jag helt fast! Min favorit är just nu Lana Del Rey – National Anthem. Tycker även att Lana Del Rey – American är riktigt bra! :)

Var längesen jag la upp en träningsbild. Här har ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv