söndag 2 december 2012

Roliga svar från ettan

Hittade lite roliga bilder på svar och annat från första året på IB. Ibland kan jag undra lite hur jag fick de betyg jag fick...

En evaluation i matte, jag frågade läraren om hon verkligen ville att jag skulle vara ärlig. Hon sa ja.

Målade på bänken. Gick ut ur klassrummet. Kom tillbaka och såg detta skrivet i min bok.

Ännu en evaluation men i Civics. Gotta be honest!

Kära miniräknaren som alltid finns till hands på tråkiga lektioner!

En engelska lektion. Garvade överdrivet mycket åt detta. 

Åh älskade matte!

Helt seriöst ett utav mina svar på Nationella proven i matte.

Kan faktiskt stolt säga att jag faktiskt fick C i båda mattekurserna, om ni nu blev oroliga efter ni såg detta haha. Jag och min mattelärare driver med varandra hela tiden haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv