tisdag 4 december 2012

Nu kör vi igen!

Tjosan!
Idag mår jag mycket bättre, typ tusen gånger bättre, normalt i princip. 14 h sömn gjorde susen tror jag, var verkligen exhausted! Jag ska i alla fall in till stan imorgon. Har "Dans" på morgonen men jag ska till tandläkaren och sen ska jag nog till skolan och plugga lite. Har två lektioner imorgon så det ska att gå bra.

Tränade nyss, orkar inte med en till dålig dag så idag har jag käkat nyttigt och cyklat typ 12 km. Kändes bra! Gör även en "Squat Challenge" med syrran. Lägger upp den här nedan för er som också vill göra den ;)

Nu ska jag fixa kvällsmat och kolla på julkalendern som vanligt. Än så länge är den ju jättebra! Jag är en utav de där skumma ungarna som inte har sett orginal "Mysteriet på Greveholm". Men pga detta så har jag ju inga förhoppningar eller något att jämföra med! 20 dagar till julafton idag, crazy!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv