fredag 21 december 2012

Äventyr

Tjenare! Skräll att jag försov mig imorse? Försovit mig typ 3-4 fredagar i rad nu hahaha, illa!

Är hemma i Värmskog nu men om drygt en timme ska jag till Grums på julavslutningen. Har nyss kollat på sista Jersey Shore avsnittet också. Det var sååå bra och ja, det kom en liten tår mot slutet. I hate good byes ju! :(

Imorgon blir det äventyr, mot Oslo och Sthlm (hahaha jag skrev fel, menade SHM, men de var lite roligt så jag var tvungen att ha kvar det lol) med två utav mina bästa vänner! :) Ska bli så himla kul! När vi kommer hem på söndag kommer även mina två systrar hem. Den ena har jag inte sett sedan hon var här under Thanksgiving och den andra har jag inte sett sedan jag var uppe i Östersund i början på September. Ska spendera en massa tid med dom under lovet, speciellt eftersom min ena syster ska iväg till Hawaii i typ 5 månader, inte alls avis. Jag är väldigt nära mina sytrar och det suger att jag inte får se dom lika ofta längre, vi är alla på olika håll eftersom det är en åldersgräns på 5-6 år mellan mig och dom. Dom pluggar på andra ställen och jag är kvar här...

Nu ska jag i alla fall röja lite på rummet och sen ska jag måla naglarna innan jag drar iväg för kvällen. Ha det bra! ;*

Här, bjuder på lite coola gifs





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv