tisdag 25 december 2012

God jul!

God jul alla underbara människor där ute!
Bloggen har varit lite död de senaste dagarna. I lördags åkte ju jag, Fannie, Marcus och mamma till Oslo. På kvällen var vi på Swedish House Mafia konserten och det var riktigt grymt! Vi kom hem i söndags och då kom även mina två systrar hem, så kul att äntligen vara tillsammans allihopa igen.

Igår var det ju självaste julafton och jag hade en jättebra jul i år. Det bästa var (och är) ändå att mina systrar är här! Hoppas ni alla hade en bra jul med familj och vänner :)

Jag är ju dels amerikan så idag är även en stor dag för vårat julfirande eftersom man firar jul idag i U.S.A. Imorse var jag på julotta och när vi kom hem öppnade jag min stocking! Fick småsaker och även ett paket från U.S.A. Hade fått ett paket skickat från familjen jag hälsade på i Tennessee i somras. Så himla gulligt av dom. Jag fick en vinröd keps med tre flygplan på som kommer ifrån hans "flyg klubb". Så det står även Warbirds (namnet på klubben) och T34 Mentor (namnet på hans flygplan jag flög i i somras) på kepsen. Blev så glad att dom fixade och skickade ett paket ända hit för min skull!

Idag får vi gäster klockan fyra. Har nyss spelat Monopol med mina systrar och nu tänkte jag faktiskt gå ut och springa, galen som jag är. Har inte tränat på ett bra tag så jag känner att jag måste! Imorgon ska jag även på hockey med pappa och mina systrar, fick det i julklapp. Ska bli jättekul!
Ha en fortsatt bra jul allihopa! <3

Tips på en helgrym låt (obsession warning!): Tune – Calling - David May Edit

Lägger upp bilder någon annan gång. Allt krånglar just nu så jag orkar inte hålla på att fixa med det. Vill ut och springa nu liksom ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv