onsdag 19 december 2012

Klarat av halva gymnasiet

Där har jag klarat av halva gymnasiet! Har inga lektioner imorgon och på fredag är det bara julavslutningen. Så nu är det lov, äntligen! Dock känns det inte som det eftersom jag är i "fel" hus fortfarande ;) Tror jag måste hem till Värmskog och ha hela familjen hemma, då kommer det nog kännas rätt!

Inatt/imorse var väl intressant. Gick sådär kan man väl säga, men det mesta var kul ändå. Fick 4 timmars sömn i alla fall, mer än vad mina vänner fick haha ;) Var ju inte sådär jättekul att vara i skolan idag. Det var rent utsagt hemskt faktiskt. Sen skulle jag inte hem heller utan jag var tvungen att ta bussen till Grums för att gå till tandläkaren där. Det var kallt och jag var tvungen att vänta på bussen tillbaka till Kd och jag mådde inte bra alls. Fick mig i alla fall en promenad och det får bli dagens träning för jag är utmattad och börjar bli förkyld igen. Är så sjukt jävla trött att det inte ens är roligt längre. Försöker tvinga mig själv att stanna uppe till åtta i alla fall så jag inte vaknar jättetidigt imorgon. Tror dock inte att det är någon risk med tanke på hur jag mår.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Ska nog julhandla med Fannie och några andra och även träna om jag inte har blivit sämre. Annars är det inte så mycket planerat och tur är väl det för efter det har jag planer enda fram till annandag jul typ haha. Jag ska sova och vila imorgon i alla fall och det ska jag även göra nu för jag orkar inte vara uppe längre. God natt<3

Åh Charlie Brown!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv