måndag 17 december 2012

Chill måndag

Tjenare! Måndagen avklarad nästan. Började dagen med att kolla på SÄG spexet, åh det var så sjukt bra asså! Det slår inte förra årets, men det blir svårt att någonsin toppa förra årets asså ;) Sen hade jag svenska och somnade nästan, frös ihjäl också. Skrev sen en engelska uppsats och det gick inte alls värst bra.

När jag hade slutat fick jag reda på att Marcus var forever alone i stan så jag drog in och mötte honom och satt och prata ett tag medans vi väntade på Fannie. Sen gick vi och fikade på Espresso House! Alltid kul med dom. Grymmaste gänget ju! :)

Mådde jättedåligt påväg hem dock. Hade knappt ätit sen frukost, hade tagit en värktablett och druckit koffein. Så jag skakade, var yr och mådde jätteilla. Var lite läskigt faktiskt men nu har jag ätit så det känns normalt igen! Ska ta och plugga nu för vid 9 ska jag till gymmet. No excuses is no excuses liksom, även om det är sent! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv