måndag 3 december 2012

Hemma

Tjenare!
Jag befinner mig för tillfället hemma i Värmskog faktiskt. Blev en kort 3 timmars visit till "storstaden" innan pappa var en ängel och hämtade mig, mådde inte alls bra. Jag är helt dö trött. Men jag har en känsla av att det faktiskt blir så om man tränar 5 ggr i veckan när kroppen kämpar mot en förkyldning, samtidigt som man sover drygt 5 h varje kväll. Jag får skylla mig själv helt enkelt! 

Ska vila ut ordentligt idag och förmodligen även imorgon här hemma och sen drar jag nog in på onsdag igen. Eftersom jag nästan aldrig sjukanmäler mig från skolan så är jag värd dessa två dagar tycker jag. Fast går man IB betyder två dagar borta från skolan att man missar lika mycket som svenska samhällslinjen läser på ett helt år :) lol I am just kidding haha ;)

Men även om jag inte är i skolan så har jag lite plugg att göra så nu ska jag tvinga min hjärna att samarbeta. Ska lägga mig tidigt ikväll och sova så mycket som möjligt!


Not impressed at all...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv